Vikipedi

Arama sonuçları

12 Ağustos 2014 Salı

CnCD2K RA2 - YR Mod v1.5

Bu sürümde Yuri's Revenge'e önemli bir giriş yaptık. Bayrak sistemini Yuri's Revenge'e ekledim Diğer bazı  gelişmeleri aşğıda bulabirisiniz. Modu bu adresten indirebilirsiniz.


YR-)

  1. Oynanabilir 9 ülkenin bayraklarını ekledim. -Henüz Yuri'nin yok.-
  2. Tersine Mühendislik ile ilgili düzenlemeler yaptım. (Sivil araçlarla ilgili.)
  3. The City (2-5) haritasını YR'ye ekledim.
  4. Eğtim Kampının ilk bölümünü ekledim. (Giriş resmi yok ve Nighthawk Geri dönmüyor.)
  5. Kölelere cameo ekledim. (Generals GLA işçilerinden alıntıdır.) Tersine Mühendislik kullanarak köle yapabilyorsunuz.
  6. Operation:Deja Vu (Soviet Kampı 2. Bölüm)'ü RA2'deki değiştirdiğim Operation:Mirage görevine benzettim. (Daha güçlü alman savunmaları ve einstein üssü).
Gelecek Özellik-)
  1. Ambulans: Hastane ele geçirince ambulans yapa bileceksiniz. Ambulansla askerlerinizi tamir edebileceksiniz.
  2. Tech Upgradeleri: Yuri Tech Oil Derrick Upgrade, Soviet Cloaking Machine Upgrade ve Allied Civillian Power Plant Upgrade eklenecek.
  3. Elektrik veren CYard'lar: Constuction Yard'lar Dune 2000'deki gibi elekrik verecek. Müttefiklerin daha çok olacak. Allied: 100, Soviet: 75, Yuri: 75

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder