Vikipedi

Arama sonuçları

19 Ağustos 2014 Salı

CnCD2K RA2 - YR Mod v1.5.1

Pek yeni bir şey eklemedim ancak yinede şimdiden paylaşmak istediğim için 1.6'yı beklemedim. Bu adresten indirebileceğiniz modun ekledikleri şunlar;

YR-)
  1. Işık efektleri: Tesla Coil ve Tesla Reaktör Beyaz, Bio Reaktör ve Cloning Vats Sarı ve Nükeer reaktör Yeşil işık yayıyor. Gap Generatör ise ışık değerini azaltıp kararmaya sebep oluyor.
  2. Polonya Bayrağı: Yeni ülkeleri eklemeye Polonya ile başladım. Özel üniteleri RA'daki gibi Apache ve Polish Miner.
  3. Slave'in Cameo'su düzeltildi.
  4. Medic: RA2'dekinin aynısı.
  5. Elektrik veren CYard'lar:Yuri 15, Allied ve Sovyet 65 enerji veriyor. Yurinin az olmasının sebebi Slave Miner'ın elektrik istememesi.
  6. Bu sürümde yanlızca değişen dosyaları koydum. Hem hızlı olsun hem de telif hakkı problemi çıkarmasın diye. Yani halihazırda eski sürüme yada temiz RA2 - YR'ye sahip olmanız gerekli.
Not: Önceki Sürümde bahsettiğim ambulans ve tech upgrade işlerinde çuvalladım. Çalışmıyorlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder