Vikipedi

Arama sonuçları

1 Eylül 2014 Pazartesi

CnCD2K RA2 - YR Mod v1.6

Bu sürümde epeyi bir yenilik yaptım. Yuri's Revenge'e 2 yeni bayrak ekledim ve bazı cameo ve grafik geliştirmeleri var. Bu veya bu adreslerden indirebileceğiniz modda yeni gelen özellikler ise şöyle;

  1. Kuzey Kore Bayrağı ve özel üniteleri:RA2'dekilerin aynısı. Fakat Kuzey kore surunun bağlanmaması problemini çözdüm.
  2. Filistin Bayrağı ve özel üniteleri:Demo Trap ve Quad Cannon. Quad cannon nerede ise Yuri Gartling Cannon ile aynı. Fakat zırhı biraz daha iyi ve askerleri ezebiliyor.
  3. Sea King Helikopteri:Müttefikler Naval Shipyard Kurduğunda gelen bu özellik ile haritadaki herhangi bir yere (keşfedilmiş olması şartı ile) bir Sea King çağırabiliyorsunuz. Bir kişilik taşıma kapasitesi olan bu helikopter yanlızca denizaltılara ve deniz hayvanlarına ateş edebiliyor.
  4. Irak Paraşütçüleri:Irak, radar kurduğunda paraşütçü yapabiliyor. Bu paraşüt ekibinde 5 cons., 1 desolator ve 2 mühendis var.
  5. Tesla Coil'in ışığının değeri azaltıldı. Artık diğerleri ile aynı.
  6. Spy Plane, Sea King, Psişik Reveal ve Force Shield artık sağ altta gösterilmiyor.
  7. APC'ler:Yeni grafikler ve cameolar buldum. Müttefikler'inki RA1 Ranger'a benziyor. Yuri'ninki ise Trike ve D2K'daki cameo'yu kullandım. Sovyetlerinki hala araba ve cameosu yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder